Er is weer een nieuwe inschrijving bij Insiders mogelijk:
Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector… En je ziet er uitgerust uit, als na een goede nacht.
Vermoeidheid, stress of een dunne huid? Donkere kringen geven je niet alleen een vermoeide blik en vale teint onder de ogen, maar laten vrouwen vaak ook onzeker voelen. Gelukkig reken je met de gloednieuwe Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector in no time met deze kringen af! Deze oogverzorging vermindert donkere kringen en huidverkleuringen onmiddellijk én op langere termijn.
Wij zijn op zoek naar 400 vrouwen die deze crème in avant-première willen testen in deze online campagne. Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector is geschikt voor elk huidtype en –kleur, is op allergieën getest en 100 % parfumvrij.
Wil je afrekenen met donkere kringen en huidverkleuringen rond de ogen? Schrijf je dan in vóór 8 augustus !
Ik heb me natuurlijk ingeschreven. Maar tja, ze hebben maar 400 mensen nodig, dus ik ga uit van weinig kans. Maar wie niet waagt, die niet wint, toch?
De inschrijflink:
http://www.theinsiders.eu/site/nlbe/campagne/precampagne/23467/cliniqueevenbettereyes.htm