mammietammie schreef:Wendy, ik snap die moeder ook nog wel, die heeft inmiddels het filmpje verwijdert nadat er een mega stroom op gang is gezet.
Die moeder kan ik nog begrijpen, maar anderen die dit meisje zwart maken hebben NIETS met dit meisje van doen.
Dit meisje wordt met haar leven bedreigt.
Door volwassenen die er niets maar dan ook niets mee te maken hebben.
Gelukkig is de moeder van het eerste gepeste kind zo verstandig geweest om het filmpje er weer af te halen, ze had nooit de inpact door gehad wat het teweeg zou brengen!
Hoe kunnen we dan van een 13 jarig meisje verwachten dat ze snapt wat de impact van pesten inhoud????
Tieners hebben wel een geweten, ze weten best dat dit niet kan, maar overzien de gevolgen niet.
macife schreef:ik vind dit allemaal te ver gaan
als moeder zijnde had ik nooit zoiets online gezet...
als je dat de pester gestraft wordt, kun je ook andere dingen ondernemen. ik weet niet of ik dit nu mediageil moet noemen...
ik vind het heel erg dat de pester nu met haar leven zou bedreigd worden.

Muriel mv Lucinda schreef:Ze komt voor de jeugdrechtbank, dat is al veel meer dan de meeste pesters. Gestraft word ze dus zeker, maar blijkbaar zijn er een hoop mensen die toch vinden dat dat niet voldoende is.
macife schreef:ik vind het harstikke erg voor dat meisje dat ze zo gepest wordt echt waar, maar je kan als moeder zijnde toch ook andere dingen ondernemen in plaats van juist zoiets online te zetten.
lijkt me zowiezo erg voor een kind om dat online te zien. autistisch of niet.
Keer terug naar discussiestellingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast